Πέμπτη 17 Ιουλίου 2008

Για εμένα όλα αρχίζουν και τελειώνουν σε αυτά τα δύο υπέροχα μάτια.


Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτή.Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς να ακούω τη γεμάτη νοσταλγία ανάσα της να μου ψιθυρίζει Σ'αγαπώ απο το τηλέφωνο και να είμαι σίγουρος πως το εννοεί. Μπορεί να είναι μόνο ένα τηλεφώνημα αλλα αν αυτο είναι ο μόνος τρόπος να έρθω σε επαφή μαζί της και να μπορώ να ακούσω αυτή τη μαγική λεξη , τότε είμαι διατεθειμένος να το κάνω γιατί πολύ απλά το αξίζει . Δεν μπορώ να σκεφτώ τι θα έκανα αν δεν την είχα γνωρίσει. 'Ισως ήμουν απλά ένα παιδί που δεν ξέρει τι θέλει.Τώρα όμως που είχα την τύχη να την γνωρίσω δεν θα την αφήσω να φύγει,θα φύγει μόνο όταν αυτή το θελήσει.Ελπίζω αυτή η στιγμή να αργήσει να'ρθει γιατί μαζί της περνώ το μέχρι τώρα καλύτερο κομμάτι της ζωής μου...

Σ'αγαπώ όσο τίποτα άλλο...
και
Δεν θέλω να σε χάσω...

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

no comments.. apla afhnw tn stigmi...